Thursday 14 May 2015

Master Graduation Day (10 Mei 2015)


Setelah 2 tahun perjalanan pendidikan MASTER IN TOURISM MANAGEMENT, I am officially graduated today. Syukur Alhamdulillah. Bukan mudah untuk mencapai sesuatu kejayaan. Semua halangan dijadikan sebagai 1 pengajaran. Banyak benda yang ditempuhi dalam mendapatkan master ni. Especially saat-saat akhir yang kisahnya biarlah Allah, saya dan yang terdekat sahaja yang mengetahui. Yang penting, saya tak pernah putus asa dalam setiap perkara. Saya tak akan pernah berputus harap selagi ada jalan.

Akhirnya, saya adalah pemegang segulung ijazah yang saya usahakan hari ini.

Terima kasih buat semua tenaga pengajar yang telah mendidik dan membimbing saya selama saya berjuang untuk Master in Tourism Management di UiTM. Setiap bait garis ayat, setiap patah perkataan, setiap alunan suara pensyarah dan penasihat, setiap segala sudut, insyaAllah saya akan semaikan didalam kehidupan seharian saya.



Makanya, pada tarikh 10 May 2015, berlangsunglah ISTIADAT KONVOKESYEN KE-82 UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA SIDANG KE-2 yang bertempat di DEWAN AGONG TUANKU CANSELOR UITM SHAH ALAM.

Syukur majlis berjalan lancar tanpa sebarang gangguan. Cuaca pun comel-comel aje :)














Ini untuk mama.. Buat mama, terima kasih kerana sentiasa bersama adik, jatuh dan bangun, tangis dan gembira adik. Anggaplah ini sebagai hadiah teristimewa dari adik buat mama bersempena HARI IBU SEDUNIA.


Tiada kata terindah untukku selain melihat senyumanmu,
Engkaulah ratu hatiku yang tak pernah jemu disampingku.

Buat along yang sentiasa menyokong dan membantu adik, terima kasih!!!

Buat suami, thanks for being there whenever I need you by my side.



















No comments:

Post a Comment